Panaszok & észrevételek
Ha a vásárlási folyamat során bármilyen észrevétele adódik, kérjük, jelezze nekünk az info@beontes.hu címen!
Termékekkel kapcsolatos észrevétel, kérdés
Ha úgy látja, hogy hiányzik valamilyen termékinformáció, ami akadályozza a vásárlási folyamatot, küldje el nekünk kérdését e-mailben, és megpróbáljuk minél hamarabb megválaszolni, illetve a weboldalon feltüntetni azt.
Termékekkel kapcsolatos elégedetlenség
Ha úgy érzi, hogy a kapott termék nem felel meg az elvárásainak, a kézhezvételtől számítva 14 napig indoklás nélkül visszaküldheti nekünk. Kérjük, tekintse meg az elállással és a visszatérítéssel kapcsolatos tájékoztatónkat!
Ha sérült vagy hibás terméket kapott
Abban a ritka esetben, ha a termék hibásan érkezik meg Önhöz, a visszajuttatás költségeit vállalkozásunk állja. Általánosan úgy járunk el, hogy csereterméket küldünk Önnek, és az eredetileg kapott sérült/hibás terméket a futár elhozza a cseretermék kézbesítésekor.
Vásárlással kapcsolatos panasz
Ha korábbi vásárlásával kapcsolatos panasza van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen, és megpróbáljuk minél gyorsabban megoldani azt.