Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Panaszok & észrevételek

Ha a vásárlási folyamat során bármilyen észrevétele adódik, kérjük, jelezze nekünk az info@beontes.hu címen!

 

Termékekkel kapcsolatos észrevétel, kérdés

Ha úgy látja, hogy hiányzik valamilyen termékinformáció, ami akadályozza a vásárlási folyamatot, küldje el nekünk kérdését e-mailben, és megpróbáljuk minél hamarabb megválaszolni, illetve a weboldalon feltüntetni azt.

 

Termékekkel kapcsolatos elégedetlenség

Ha úgy érzi, hogy a kapott termék nem felel meg az elvárásainak, a kézhezvételtől számítva 14 napig indoklás nélkül visszaküldheti nekünk. Kérjük, tekintse meg az elállással és a visszatérítéssel kapcsolatos tájékoztatónkat!

 

Ha sérült vagy hibás terméket kapott

Abban a ritka esetben, ha a termék hibásan érkezik meg Önhöz, a visszajuttatás költségeit vállalkozásunk állja. Általánosan úgy járunk el, hogy csereterméket küldünk Önnek, és az eredetileg kapott sérült/hibás terméket a futár elhozza a cseretermék kézbesítésekor.

 

Vásárlással kapcsolatos panasz

Ha korábbi vásárlásával kapcsolatos panasza van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen, és megpróbáljuk minél gyorsabban megoldani azt.