Gyakori kérdések
Mennyibe kerül a kiszállítás, hogyan történik?
A kiszállítás díja a vásárlás összegétől függ, részletesen itt tájékozódhat róla.
Személyes megtekintésre, személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs. Webáruházunk nem rendelkezik fizikai üzlettel, a termékek egy központi raktárból kerülnek kiszállításra közvetlenül a vásárlóhoz. Ha esetleg elégedetlen a vásárolt termékkel, indoklás nélkül visszaküldheti nekünk 14 napon belül. Mindent megteszünk azért, hogy az elállás gyors és zökkenőmentes legyen. Részletek: visszaküldési és visszatérítési szabályzat.
Hogyan tudok fizetni?
A vásárlás ellenértékét bankkártyával (OTP Simple online fizetés), illetve utánvéttel tudja rendezni. Sajnos más fizetési módra jelenleg nincs lehetőség, így átutalással nem tud fizetni.
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelés?
Mivel minden árusított termékünk készleten van, így gyorsan teljesítünk, rendszerint a megrendelést követő munkanapon postázzuk a csomagokat. Ez azt jelenti, hogy a rendelés leadását követő második munkanapon érkezik vele a futár. A hétvégén leadott rendeléseket általában kedden kézbesítik a futárok. A kiszállítás várható időintervallumáról a futárszolgálat küld e-mail illetve SMS értesítést. Természetesen velünk, illetve a futárszolgálattal is előfordulhat, hogy csúszásba kerülünk, ebben a ritka esetben jelezzük Ön felé a késlekedés okát, és a csomag várható érkezési dátumát.
Hány darab van raktáron egy adott beöntő készülékből?
Minden megvásárolható beöntő készülékből legalább egy darab van készleten, ha valami elfogy, nem tehető a kosárba.
Hogyan tudok rendelni?
A választott termék(ek) oldalán kattintson a kosár gombra. Miután válogatott, a jobb felső sarokban található kosár gombra kattintva tudja kezdeményezni a vásárlás véglegesítését. Meg kell adnia számunkra a szállítási és számlázási adatokat, és mi küldjük Önnek a terméket.
Nem tetszik a termék, szeretném visszaküldeni
Ennek semmi akadálya, ha a kézhezvételt követően még nem telt el 14 nap. Lásd elállási információk. Ha visszaküldené a vásárolt terméket, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@beontes.hu címen, és egyeztetjük a visszajuttatást, illetve a vételár visszautalását. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a csomag megérkezése óta már több mint 14 nap telt el, akkor elállás keretében nem tudjuk azt visszavenni.
A termék sérülten érkezett, mit tehetek?
Mindent megteszünk azért, hogy hibamentes, kifogástalan állapotú terméket küldjünk Önnek. Ha mégis előfordul, hogy sérült, hibás terméket kap, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@beontes.hu címen, és intézkedünk a cseréről.
Milyen garancia van a termékekre?
Minden forgalmazott beöntő készülékre, beöntő labdára, körtefecskendőre és más termékre 12 hónap forgalmazói garanciát biztosítunk. Részletek itt olvashatók a garanciális feltételekről.
Ki üzemelteti a beontes.hu webáruházat?
Szolgáltató: MFG Prime Kft.
Székhely: 3580 Tiszaújváros, Kosztolányi Dezső út 28.
Adószám: 28845618-1-05
Cégjegyzékszám: 05-09-033485
Hova fordulhat panaszával?
Ha bármivel elégedetlen, kérjük mindenképp jelezze nekünk e-mailben, részletesebb információkat a panaszok és észrevételek oldalon talál. Ha a vállalkozásunk nem tudja megoldani panaszát, harmadik féltől is igénybe vehet segítséget, például az online vitarendezési platform segítségével.
Nem kapott választ, vagy szeretne nekünk üzenni?
Vegye fel velünk a kapcsolatot itt, és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésére!